#INSPIRACJE4

13 sierpnia

Kolejny letni miesiąc skończył się już ponad tydzień temu. Obfitował on w bardzo dużo odpoczynku i kilka krótkich wyjazdów, a przez to błogie lenistwo #przeglądlipcowy się nieco opóźnił. Ale już jest!


  • Semilac - marka tak znana i popularna, że nie trzeba jej przedstawiać. Jest to marka szczególnie znana z racji manicure hybrydowowego. W lipcu zainwestowałam w zestaw startowy tej właśnie marki. Zapytacie: dlaczego? Na każdym kroku można przecież zrobić sobie manicure hybrydowy i to coraz taniej, bo wiele dziewczyn kupuje sobie taki zestaw i znajduje dzięki temu sposób na szybką kasę. Otóż - po pierwsze, wyznaję zasadę: zdrowie zawsze przed urodą. Nie dajcie się oszukać, że hybryda za 15-20 zł to ekstra hybryda. Nawet jeśli wykonana lakierami dobrej marki i staranna to nie spotkałam się, aby była wykonywana ze sterylizowanymi, dezynfekowanymi lub narzędziami jednorazowego użytku (np. cążki do skórek). Takie na pozór banalne kwestie mogą się przyczynić do wielu chorób (np. wirusowe zapalenie wątroby typu B lub C, a nawet - HIV). Drugim argumentem, aby mieć swój zestaw to oszczędność. Wbrew pozorom jednorazowy większy wydatek szybko się zwraca, kiedy nie musimy wydawać pieniędzy na usługę kosmetyczki.
    Jeśli chodzi o kolory, to spośród pięciu które posiadam póki co dwa wiodą prym i polecam je całym sercem: Indian Roses 097 oraz Perfect Nude 138 
  • Sandały- Les Tropezinnes par M Belarbi - znalazłam je początkowo na www.styledigger.com i zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia! Są urocze, nie posiadają zbędnych elementów (jakiś klamerek, cekinów i innych ozdobników). A przede wszystkim są MEGA WYGODNE :) Niestety, z tego co widzę na Zalando nie są już dostępne. A pogoda powoli robi się bardziej jesienna niż letnia, ale dobrze, że je mam, bo tegoroczne lato męczyłam się w starych sandałach, które wielokrotnie psuły mi humor (przez to, że były niewygodne). Na przyszłe lato jestem już gotowa! :)
  • Bóg nigdy nie mruga- aż wstyd przyznać: dostałam ją pod choinkę i dopiero po nią sięgnęłam. Niesamowicie napędzająca do działania, motywująca, pozytywnie nakręcająca na życie. Szczególnie polecam wszystkim tym, którzy myślą, że Pan Bóg o nich zapomniał (czyli zasadniczo prawie wszystkim ludziom, tylko różnym ludziom na innych etapach życia, ale prawie każdy z nas przechodzi taki czas ;)).


  • Kilka artykułów, których nie będę wyjątkowo mocno opisywać, po prostu zachęcam, aby zajrzeć:
  1. Karolina Baszak - "dobre zmiany od zaraz"
  2. Olga Pietraszewska - "7 filmów w wakacyjno-letnim klimacie"
  3. Świadectwo powołania s. M. Estery Andrzejewskiej :) (w wersji do czytania i video, polecam video!) 
  4. Wywiad z o. Michałem Zioło - trochę o smutku, trochę o tym, dlaczego nie mamy tego czego byśmy chcieli, trochę o naszych pragnieniach i o pragnieniach Boga 

Zapraszam do obserwowania bloga także na FACEBOOK'u, link TUTAJ, oraz na INSTAGRAM'ie, link O TU :)





You Might Also Like

0 komentarze