#inspiracje3

01 lipca

Kolejny miesiąc minął w mgnieniu oka. Nie zdążyłam się nacieszyć czerwcem a się już skończył. Sesja dała mi nieco w kość, ale już cieszę się studenckimi wakacjami! Z racji, że czasu było mało na przyjemności w tym miesiącu, to wpis będzie krótki. Mam jednak nadzieję, że interesujący. 
Zapraszam! 



matajatradycyjnie zaczynam od bloga. Blog o tematyce rodzicielstwa (włączając ciążę) okiem fachowców; specjalistów w tej dziedzinie. Teksty oparte na dowodach naukowych, a nie jak to często bywa subiektywne opinie. Rewelacja na przyszłych mam :)


Artimento - Obecnie wiele się mówi o relaksie i metodach skutecznego odpoczywania. Powstają kolorowanki dla dorosłych w formie książeczki/zeszytu/notesu. A to co chce Wam przedstawić, to nieco "większa" sztuka. Gotowe szablony z różnymi widokami, do pokolorowania farbami. Obraz podzielony jest na małe części oznaczone numerkami farbek (dołączonych do obrazu). W celu uzyskania prawdziwego dzieła należy zgodnie z instrukcją wypełnić puste pola kolorami - dobre dla tych, którzy twierdzą, że nie potrafią malować, aby się przekonali, że nie ma rzeczy niemożliwych ;)


Jak się pakować? 15 wskazówek... - Praktyczny przewodnik (jednej z moich ulubionych blogerek) o pakowaniu, czyli o tym, z czym większość z nas w najbliższych miesiącach będzie musiała się zmierzyć.


Jak wiecie, zamawiałam ostatnio chillbox (wspominałam o nim w inspiracjach maja). To rewelacyjna sprawa! Znalazłam w nim (co najmniej dwa) świetne kosmetyki, które już Wam polecam, bo są mega wydajne.

organic shop - prganic mango & sugar body scrub - Scrub do ciała o nieziemskim zapachu mango, skóra po nim jest miękka, zregenerowana, odżywiona i pięknie pachnie! Prawdą jest to co piszą na stronie: "poprawia nastrój i koi nerwy" ;)

resibo - płyn micelarny - Wciąż nie mogę znaleźć idealnego dla mnie płynu micelarnego, który oczyściłby moją twarz w taki sposób, w jaki bym chciała. Ten płyn - nie najtańszy - sprawdza się prawie w 100%. Bardzo delikatnie zmywa makijaż, pozostawiając skórę twarzy gładką i odświeżoną. 

W tym miesiącu tylko tyle. Mam nadzieję, że czas wakacji i urlopów dla Was wszystkich będzie czasem regeneracji sił. Postaram się pisać częściej i lepiej :)

Do kolejnego razu! :)





You Might Also Like

0 komentarze