#inspiracje2

31 maja

Zgodnie z zamysłem, przyszedł czas na przegląd miesiąca. Maj nie był zbyt aktywnym miesiącem, zaczęły się egzaminy i tak będzie też w czerwcu. 



Na dobry początek będzie blog.

DOMiOWO - Blog, który jest po prostu mistrzostwem świata. Cudowny klimat wpisów. Autorka jest 100procentową kobietą, co wyraża w swoich pełnych wrażliwości notatkach. Trudno nawet jakoś to ogarnąć słowami, po prostu polecam czytać, czytać i jeszcze raz czytać.

mint&berry - nie znalazłam jak dotąd idealnej marki ubrań, gdzie podobała by mi się większość tego, co robią. Ta marka też nie należy do ideałów, ale jest sporo ubrań, które wpadają w oko. Można kupić ich ubrania na przykład przez Zalando. Na szczególną uwagę zasługują spódniczki i sukienki. Są wspaniałe! Jedynym z minusów może być cena. Marka nie należy do najtańszych, ale - dla pocieszenia - nie jest też bardzo droga. Wczoraj dostałam moją pierwszą sukienkę od nich. Jest bardzo kobieca, delikatna, po prostu piękna! Ach! :)

chillbox – lifestylowe pudełeczko pełne relaksu. Pomysł, który jak tylko to zobaczyłam to mnie zachwycił. W świecie, w którym ciągle biegamy i nie mamy czasu na zabiegi spa i chwilę z książką w ręku przy dobrej herbacie Autorki pomysłu pomagają nam znaleźć dobre kosmetyki, pozycje książkowe i gadżety, które wolną chwilę uczynią prawdziwym odpoczynkiem. Oczywiście – za tą przyjemność trzeba zapłacić. Niecałe sto złotych (z przesyłką) – dla jednych dużo, dla innych mało. Czekam właśnie na moje pierwsze pudełeczko – z edycji czerwcowej. Z pewnością będzie relacja na blogu z tego, co tam znalazłam i czy zachwyci mnie tak jak sam pomysł ;)  

ks. Mieczysław Maliński "i Ty jesteś biznesmenem" - do przeczytania online. To nie żadna nowość. Dostałam wersję papierową tej książki i wciągnęła mnie, na tyle, że przeczytałam ją w pociągu jednym tchem. Zawiera w sobie wiele mądrości; wskazówek ponadczasowych. Książka jest o tym, że sami - nasza osoba - jesteśmy najlepszymi biznesami, o które trzeba dbać, które trzeba rozwijać, i które przynosi korzyć, lub - z różnych przyczyn - straty.

Kilka artykułów:

Dekalog minimalisty – odnoszę wrażenie, że jest moda na minimalizm, ale całkiem możliwe, że to tylko moje wrażenie, bo sama zaczęłam właśnie się nim zachwycać i szukać o tym tekstów i samych minimalistów. Artykuł ten jest o zakupach i o uzależnieniu od nich. O tym, że „więcej mieć” wcale nie jest równoważne z „być bardziej szczęśliwym”.

19 narzędzi, których używam w blogowaniu i biznesie – Tekst z bloga Eweliny Mierzwińskiej. Kilka z narzędzi używam sama i wiem, że są bardzo pomocne, o innych nigdy wcześniej nie słyszałam i pozostają do wypróbowania. Cenne informacje szczególnie dla blogerów, ale nie tylko.

Za gruba? Dobry sposób na zmarnowanie sobie życia – Zrobiło się gorąco. Zaczynamy odsłaniać coraz więcej (nie oceniam), zaczyna się też czas plażowania i czas… kompleksów. Brzuszek jest, a razem z nim – kompleksy. Tekst o tym, jak kompleksy mogą zmarnować nam życie i o tym, że można inaczej… Bardzo lekki i krótki tekst.

5 kroków do samoakceptacji – trochę związany z poprzednim tekst, ale ten już bardziej psychologiczny. Po prostu: jak polubić siebie?

I jedno fajne miejsce, z tych, które odwiedziłam w maju:

TRAMWAJ WARSZAWSKI - miejsce pewnie znane Warszawiakom (tymczasowym i stałym). Miejscu temu daleko do wykwintnej restauracji, raczej to miejsce, gdzie można wrzucić na luz i... obejrzeć mecz, bo klimat jest tam odpowiedni. Bardzo miła obsługa. Wystrój przeuroczy - jak nazwa wskazuje - na wzór tramwaju ;)

Aaaa i tak na koniec odkryłam w maju, jaki przyjemny w używaniu jest Instagram, dlatego zapraszam Was do obserwowania mojego profilu: https://www.instagram.com/bozyfreestyle/

Zapraszam Was też na mój profil na Facebook: https://www.facebook.com/blogfreestyle/ 

You Might Also Like

0 komentarze