Przewodnik prezentowy 2018

08 grudnia

Czas płynie nieubłaganie. Niby dopiero początek Adwentu, a jutro już druga niedziela tego Świętego Czasu i ani się obejrzymy, a będziemy ogłaszać światu razem z Pasterzami, że w mieście Dawida narodził się nam Zbawiciel, którym jest Mesjasz, Pan. 
O moim przeżywaniu Adwentu i świętowaniu Bożego Narodzenia napiszę w okresie świątecznym. 
Dziś zapraszam Was do mojego przewodnika prezentowego, w którym proponuję Wam 10 przedmiotów, które myślę, że ucieszą każdą dziewczynę :) Przewodnik jest raczej babski, tak jak dwa lata temu, może w przyszłym roku pomyślę o wersji typowo męskiej.
Tak jak dwa lata temu, tak i dziś zachęcam do dawania prezentów od serca, własnoręcznie zrobionych. Są one na pewno cenniejsze w oczach bliskich nam osób niż najdroższe upominki. Zdaję sobie jednak sprawę, że są one czasochłonne, a tego czasu mamy bardzo niewiele. Dlatego przychodzę do Was z kilkoma gotowcami, bo na zamówienia Internetowe czasu coraz mniej. Oto moje propozycje.



1. kosmetyczka Tropics - wiadomo, że dla kobiet, które mają dużo za dużo kosmetyków, kosmetyczek nigdy dość :) Praktyczna i piękna kosmetyczka jest zawsze mile widzianym prezentem. Ten wzór ze sklepu Paddle skradnie serce nie jednej miłośniczki nie tylko kosmetyków, ale i roślin :)
2. kosmetyki Resibo - polskie kosmetyki, o nieziemsko pięknym zapachu, bardzo wydajne i świetnie spełniające swoje zadanie. Osobiście je uwielbiam. Moi ulubieńcy od tej marki to Olejek do demakijażu i Krem ultranawilżający. Marka proponuje też gotowe zestawy kosmetyków, idealne na świąteczny prezent. 
3. biżuteria - jeśli chodzi o kobiety, to wiadomo - bardzo lubimy błyskotki. Ja choć jestem biżuteryjną minimalistką, o czym wspominam na każdym kroku też lubię założyć ciekawą bransoletkę czy delikatne kolczyki. Jeśli macie wśród swoich przyjaciółek, sióstr, żon takie minimalistki to polecam Wam markę Trzpiotka dla mnie numer jeden aktualnie jeśli chodzi o biżuterię! Dla nie minimalistek w dziedzinie biżuterii zdecydowanie polecam W.KRUK, mają całą masę przepięknych kolekcji biżuterii. Zarówno cenowo, jak i stylowo - zróżnicowane. Dla każdej kobiety, można wybrać coś odpowiedniego. 
4. Pomadka matująca Dr Irena Eris  - najlepsza pomadka jaką kiedykolwiek używałam, a do tego polska marka! Sporo kolorów, bardzo trwała. Mój typ: 606 Vintage Pink. 
5. Kawa czy herbata? A może Yerba Mate Energia Guarana i żeń szeń - zestaw dla tych, którzy jeszcze nie próbowali Yerba Mate. Taki można powiedzieć "zestaw startowy", z dodatkiem Guarany, która stawia na nogi lepiej niż kawa. Polecam też inne herbaty, kawy i akcesoria.

A teraz to, co tygryski lubią najbardziej. Czyli boskie prezenty :) 


1. Zestaw audiobooków od RTCK - w oko wpadł mi zestaw Radość dnia, bo dostrzegam, jak jej nam na co dzień bardzo brakuje. Dwa audiobooki, dwóch świetnych księży - ks. Pawlukiewicz i ks. Maliński "Malina. Z jednym i z drugim spotkałam się osobiście na rekolekcjach kilka lat temu. Duża dawka dobrego humoru! 
2. Torba z cyklu hipster fashion od Dayenu - najkrócej jak w opisie pod nią: Elegancka, kobieca, hipsterska, trendy. 
3. A może kubeczek z wymownym przesłaniem? Nie mów Bogu, że masz wielki problem od Wydawnictwa WAM, to taki must have. Świetny do pracy, prowokuje do rozmowy i dawania świadectwa czyli taki trochę dla odważnych ;)
4. Chrześcijańskie granie - moja propozycja to Magda Frączek i płyta Effata, nie jest to premierowa płyta, ma już kilka latek, ale powiedziałabym, bardzo kobiecy krążek. Osobiście uwielbiam takie do auta. Na stronie Chrześcijańskie granie znajdziecie dużo propozycji różnego stylu muzycznego z chrześcijańskimi tekstami.
5. Moje odkrycie ostatnich tygodni - Studio Błogo i mega mega mega plakaty! Za teksty, za grafikę, estetykę - POLECAM! Faworyt, który zagości na pewno na mojej ścianie - Pełnia Radości

To już wszystkie propozycje, które w tym roku polecam "pod choinkę". Mam nadzieję, że zainspirowałam Wam i skorzystacie z BożoFreestyle'owego przewodnika prezentowego. A może podzielicie ze ze mną swoimi wymarzonymi prezentami?

Pamiętajcie, że najważniejsze to, aby w te święta w zgodzie, jedności i miłości, w rodzinnym komplecie zasiąść do wigilijnego stołu, a chwilę później radośnie i z wiarą wyśpiewać, że Bóg się rodzi. 

Marana Tha!



You Might Also Like

0 komentarze