IMIĘ

03 stycznia

Imieniny dzisiaj obchodzi najbliższa mi Osoba, druga Osoba Trójcy Świętej - Jezus ;) Dzisiaj są Jego imieniny, więc chcę dać Mu jakiś prezent, nawet mam już pewien pomysł.                                                Jan w dzisiejszej Ewangelii daje świadectwo o Jezusie. Jak sobie dzisiaj myślałam na swoim osobistym rozmyślaniu (unikam słowa medytacja, bo pewnie do medytacji to moje rozmyślanie nie dorasta) nad tym Słowem, to przyszły mi do głowy takie oto myśli... Jezus nadchodzi w stronę Jana. Ten moment spotkania dokonuje się właśnie w taki sposób - to Jezus idzie w kierunku człowieka, On robi ten krok. Kiedy dochodzi do spotkania człowiek daje świadectwo o Chrystusie. To świadectwo może być różne, bo różne jest nasze życie, nasza historia. Spotkałam w swoim życiu Jezusa Chrystusa. Jakie daję o Nim świadectwo, czy w ogóle daję? Czy mówię o Nim innym, czy działam tak jak On naucza? To jest dawanie świadectwa o Nim w moim życiu. Tak to widzę. Jeśli spotkałam Jezusa, to nie mogę o Nim nie mówić i nie mogę nie pytać w różnych sytuacjach swojego życia: 'co zrobiłby Jezus?'. To czasem trudne, ale piękne i o to chodzi w tym wszystkim.

Chyba coraz słabiej piszę. Muszę więcej czytać, żeby lepiej pisać.

pax!;]
PS. Pochwalę się, że kartkę z kalendarza zrobiłam prawie sama (tylko szablon kalendarza zapożyczony), pomysł z lupą mój :p

You Might Also Like

0 komentarze